4 marca 2014

School ..

Hej!
Już chciałabym, aby ten tydzień się skończył.

Oliwia przyniosła dziś do szkoły perukę. 10 min męczyłam się przed lustrem, by wyglądała dobrze i nie było widać moich włosów. Gdy już mi się to udało, poszłam pod klasę. Niestety... chwilę się poruszałam i ześlizgnęła mi się. Za tydzień na sesji wymyślę coś, by się porządnie trzymała! 

Oprócz tego posprzeczałam się z wychowawczynią, ale to małoważne. Jedno jest pewne - nie pójdę poprawiać czegoś, co zdałam na wyższą ocenę, tylko nauczycielka nie wie czym różni się Sejm Rozbiorowy od Sejmu w Grodnie.

Przed chwilą skończyłam pisać podanie na język polski. Została mi jeszcze chemia do nauczenia oraz EDB. Przeraża mnie to wszystko. Na czwartek matematyka i wypadałoby zdać biologię, a w piątek fizyka. Cudownie!... Chcę sobotę. 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz