2 marca 2014

Rolki!

Cześć!
Na 12 z Oskarem poszliśmy do kościoła. Dojrzały nas dziewczynki z ochronki i cały czas pilnowały:D Stały obok, przytulały się do mnie. Pod koniec by się mało nie pokłóciły o to, którą mam obejmować stojąc i słuchając księdza.. 

Po obiedzie poszłam na rolki. Zrobiłam trzy razy rundkę wokół Słonaw + jak najdłuższa droga powrotna. Łącznie zeszła mi na to godzina i piętnaście minut. Rolki mnie obgniotły, ale co tam :D Zagoi się.

Wróciłam do domu, umyłam się i poszłam do Oskara. 
Przeglądałam u niego materiał na sprawdzian z EDB (Edukacja dla bezpieczeństwa). Nienawidzę czytać o krwi, krwotokach, ranach... myślałam, że nie doczytam tego działu. 

Pozytywne zakończenie weekendu :D
Nagrzeszyłam dziś słodkościami : cukierki, ptasie mleczko ... 
Od jutra znów wracam do ograniczania cukru! Koniec szaleństwa.

Niedługo pojawi się moje pewne przemyślenie.... ;)











5 komentarzy :

  1. Ty byłaś jezdzić czy zdjecia robić bo raczej widać że to drugie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyłoby przeczytać posta ♥ :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Coś jeszcze inteligentnego masz do dodania ? :)

      Usuń
  3. Smierdzisz :-*

    OdpowiedzUsuń