20 marca 2014

Konkurs PCK Zdrowy Styl Życia

Cześć!
Dziś rano pojechałam z panią od biologii do Poznania na kolejny etap Konkursu o zdrowym stylu życia, organizowanym przez PCK. Gdy weszłam na salę, dziwiłam się,że są osoby, które się uczą! Naprawdę nie wiem czego :D Taki temat raczej powinno się lubić, a nie kuć na pamięć, ale ok, nie wtrącam się, nie moja sprawa ^^
Niektóre pytania były dziwne, ale ogólnie nie było źle. Za prezentację robioną jakiś czas temu dostałam 25/30 pkt. Za test też miałam 25 pkt. Wyszło mi z tego 4 miejsce :D
W sumie nie wiem,czy powinnam się cieszyć, że miałam dosyć wysokie miejsce (było ogólnie 14,ale na niektórych po kilka osób), czy smucić, że tak blisko podium..... :) 

W oczekiwaniu na pociąg poszłyśmy z panią do City Center na..  deser lodowy ♥ Ahhh, nie ma to jak rozmawiać na temat odchudzania a chwilę później zajadać się lodami z sosem owocowym :D 

Po powrocie do domu przepisałam sobie notatkę z dziś, zrobiłam zadania domowe i .. zaczęłam ćwiczyć. Mel B mnie skrzywdziła,ale i tak do niej wrócę.^^ 

A teraz...idę umyć ząbki, pościelić łóżko i uczyć się geografii.  Jutro sprawdzian,a ja naprawdę mało co z tego umiem. Cóż, może uda się przełożyć...w końcu jutro dzień wagarowicza,połowa klasy jak nie więcej nie przyjdzie. :) 




1 komentarz :