12 marca 2014

Dzień Patrona Szkoły

Hej!
Od 8 mieliśmy mszę w kościele, ostatni dzień rekolekcji. Śpiewałam psalm a capella, mam nadzieję, że dobrze wyszło :D Liczyłam,że ktoś mi podegra, ale nie było źle.

Nastepnie przyszliśmy do szkoły.Dzień Patrona Szkoły, wszystko o Mikołaju Koperniku. Nasza klasa przygotowała na stoisko wróżby, wycieczki w kosmos, pojazd kosmiczny, kosmiczne koktajle i taniec. Za stoisko dostaliśmy I miejsce :D Za całokształt za to nie dostaliśmy nic, bo nie mieliśmy przygotowanego wierszyka, co było jedną z konkurencji. 

Mieliśmy też mały pokaz szkoły policyjnej z Chodzieży.Są u nas praktycznie co roku. :) Nawet uczniowie się powtarzają. 

Po zajęciach poszliśmy z Oskarem do biblioteki, a potem byłam trochę czasu u niego. Wróciłam do domu dopiero na obiad, a niedługo później poszłam na rolki. 1 godzina 15 min jazdy, czyli podobnie jak ostatnio :D Wszystko pięknie, tylko że bardziej obtarłam piętę... grr! To nic, wygoi się. 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz