14 lutego 2014

Walentynki!♥

Witam!
Dzisiejszy dzień był naprawdę bardzo udany. <3

Kombinowałam jak się dało, by wprowadzić nastrój. Truskawkowe babeczki, cappuccino z kremem (w sumie to była pofarbowana na różowo bita śmietana ale ciii...) , świeczki cynamonowe... 

Od Oskara dostałam piękny bukiet róż i kartkę walentynkową. ♥ 

Oglądaliśmy film "Keith", dosyć ciekawy, polecam obejrzeć w wolnej chwili.

Najbardziej romantyczny punkt wieczoru - robienie frytek, haahh :D "Jak spalę kuchnię to będzie babci wina że mi nie chciała pomóc'' - i tym zdaniem załatwiłam sobie brak dostępu do patelni. Oskar się tym zajął. Ja miałam prawo jedynie ''wytrzeć'' frytki potem papierowym ręczniczkiem z oleju. Ahh ten mój kucharz :D <3

Planowaliśmy iść na spacer, ale... zajęliśmy się sobą i zabrakło nam czasu. Myśleliśmy , że jest 19... jasne, 20.30. Malutka różnica. Ale co tam, nadrobimy :D 






              Will you be my Valentine? 
                a) Yes-kiss me 
b) a  
c) b ♥



1 komentarz :

  1. To twój chłopak? Ładnie razem wyglądacie! :)) Powodzenia : *
    Te babeczki wyglądają pysznie hihi
    Zapraszam do mnie jeśli masz czas http://karolakarolina.blogspot.com/
    + Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń