5 lutego 2014

Veronica Rossi - "Przez burzę ognia"

Cześć!
Tę opinię miałam napisać już jakiś czas temu, ale cały czas wypadało mi to z głowy. 

Chciałam przedstawić książkę Veronici Rossi "Przez burzę ognia". 








Na początku wątpiłam w to, że ta książka mnie zainteresuje. Życie w przyszłości? Niee... słuchałam opowiadań Oskara i w końcu skusiłam się i ja, by ją przeczytać. Nie żałuję! Jest to naprawdę bardzo ciekawa i wciągająca powieść. Czytając przewidywałam sobie zakończenia danych scen. Nie udało mi się. Ta książka nie jest przewidywalna i naprawdę może momentami zaskoczyć : ) 

Tutaj opinie innych : klik :)

Jeżeli ktoś lubi czytać tego typu rzeczy, polecam! Mnie się bardzo podobało. Aż żałowałam, że muszę zająć się zadaniami domowymi i nauką, zamiast czytać. Pewnie gdybym mogła, 2-3 dni i książka przeczytana :D 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz