17 lutego 2014

Po feriach : )

Cześć!
Niestety, nadszedł ten gdzieś,gdy trzeba było wrócić do szkoły po feriach. Szkoda, że tak szybko minęły, jednak czuję, że nie zmarnowałam ich! :)

Moim wyzwaniem na najbliższy czas będzie pogodzenie nauki z ćwiczeniami. Muszę tak sobie wszystko zaplanować, bym zdążyła i nie zaniedbywała ani obowiązków szkolnych, ani ćwiczeń. 

Dziś jak na razie mi się to udaje. Zadania domowe mam poodrabiane, za historię do nauki już się wzięłam.Za chwilę będę dokończać prezentację na konkurs, a następnie zacznę uczyć się Inwokacji. Przed snem dla ''odstresowania'' poczytam książkę, specjalnie poszłam dziś z Oskarem do biblioteki. :)

Ćwiczenia zaliczyłam. Na dziś nie planowałam niczego mocno męczącego, ponieważ nabawiłam się lekkiej kontuzji w nodze, ale to nic. Jeden dzień odpoczynku starczy, jutro wracam do skakanki, lub jeśli będzie ładnie, pójdę pobiegać. Zobaczymy!



Mmm, kolacja <3 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz