9 lutego 2014

Marion - maseczka do włosów z olejkiem arganowym

Cześć!
Myślę, że wiele osób widziało tę maseczkę lub nawet ją miało :)

Od producenta:

Maseczka pomaga zregenerować włosy już po 60 sekundach. Zawarte w maseczce wysoko skoncentrowane składniki aktywne wnikają głęboko we włosy, odbudowując strukturę zniszczonych włosów od wewnątrz. Włosy stają się zdrowsze, gładsze i są jedwabiste w dotyku. Doskonale rozprowadza się na włosach, nie obciążając ich. Widoczny efekt już po jednym użyciu!

Formuła zawiera bogaty w glicerydy oraz witaminy olejek arganowy, pochodzący z upraw ekologicznych, potwierdzonych certyfikatem Ecocert. Olej pomaga zapewnić włosom 7 efektów:
-przywraca piękny połysk
-regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
-ułatwia rozczesywanie i układanie
-wzmaznia i nawilża
-nadaje miękkość i elastyczność
-chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
-zapobiega puszeniu się włosów






A cóż ja mogę powiedzieć o tym produkcie? Na pewno bardzo ładnie, słodko pachnie! Zapach ten utrzymał mi się na włosach do kolejnego mycia.
Maseczka także ułatwia rozczesywanie i delikatnie wygładza włosy, choć nie popsuła mi moich mini-loczków (czyli gdzieniegdzie loczki, gdzieniegdzie fale, a gdzieniegdzie foch na życie i proste : > )
Ilość starczyła mi na jedno użycie. Chociaż bym chciała, nie dałabym rady podzielić na dwa razy. 

Produkt jak dla mnie dobry tak do użycia od czasu do czasu :)
Nie był to pierwszy raz jak kupiłam tę maseczkę, malinową także miałam i sprawowała się dosyć dobrze.
Pewnie przy okazji znów kupię i użyję. :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz