1 lutego 2014

Aktywnie :D

Cześć!
Po śniadaniu poszłam z babcią do Intermarche. Troche zajęło mi szukanie tam płatków owsianych i otrębów. Szukałam wśród musli, nie było. Potem odkryłam, że jest to na półkach ze zdrową żywnością. Ważne, że w końcu znalazłam :D + chyba zaprzyjaźnie się z suszonymi owocami...

Po powrocie przebrałam się, włączyłam muzykę i zaczęłam ćwiczyć :D
Przez ponad pół godziny skakałam na skakance, a następnie porobiłam trochę ćwiczeń na brzuch oraz nogi i porozciągałam się. Pierwszy dzień ferii zaliczony! Jestem z siebie dumna. 
To takie fajne uczucie, być jednocześnie zmęczoną i szczęśliwą.

Nie mogłam po południu wysiedzieć w miejscu i zabrałam się za sprzątanie. Poukładałam kosmetyki i wysprzątałam wszystkie trzy szuflady. Dwie siatki rzeczy poszły do śmieci. ^^ Mam nadzieję, że ten porządek utrzyma się troche czasu i moja praca nie pójdzie na marne... 











1 komentarz :

  1. świetne zdjęcia
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń