18 stycznia 2014

Występy ♥

Heej!
Miałam dziś bardzo pozytywny dzień :D
Rano poszłam z babcią do sklepu, by skompletować wszystkie składniki na pizzę. Dokończałam robienie jej, gdy Oskar u mnie był.Wyszła pyyyszna *.* Zwłaszcza zaraz po wyjęciu z piekarnika. Ogólnie poszły dziś przez cały dzień oby dwie blachy, hahah :D A miało zostać na jutro na obiad...

Po południu poszliśmy z Oskarem do niego, by popilnować jego brata. Nie zdążyłam wyprostować włosów w domu (Pani chciała na występy proste) i musiałam u niego, jego mamy prostownicą... Tyle włosów to ja sobie dawno nie wyrwałam! A grrr metalowe płytki. 

Na 17 Oskara tata zawiózł nas do Popówka na próbę. Po drodzę zgarnęliśmy Gabrysię. Przyjechała do Polski! ♥ Zrobiłam niezłą niespodziankę wszystkim zapraszając Gabrysię na nasze występy :D 
Śpiewaliśmy dwie piosenki i jedną kolędę. Mam nadzieję, że się wszystkim podobało .^^
Po zakończeniu mszy zeszliśmy na poczęstunek. Takie tam, każdy się odchudza ale ciastom i faworkopodobnym ciastkom nie odmówi... 

Oskara tata nas odebrał i po 20 byliśmy już wszyscy u mnie. Zjedliśmy pizzę (ponad 2/3 blachy....xD) i zaczęliśmy oglądać "Frozen". Gabrysi się bajka spodobała więc może wpadnie w poniedziałek dooglądać. Przynajmniej na to liczę! ♥










1 komentarz :

  1. urocze zdjęcia ! :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń