25 stycznia 2014

Tyyle pyszności...

Hej!
Nieźle dziś zaszalałam. Po dzisiejszym dniu chyba nie będę mogła patrzeć na słodycze przez tydzień. 
Upiekłam ''zawijańce''. Robiąc masę, kojarzyłam, że kiedyś już coś takiego robiłam, jadłam...ale nie wiedzialam, skąd to znam. Potem sobie przypomniałam, że jak byłam mała i chciałam coś słodkiego a akurat nie było to coś bardzo podobnego tworzyłam :D Takie tam przypomnienie ''smaku z dzieciństwa''. 

Przy okazji nakusiłam babcię na jagody. Nie jadłam ich od wakacji. Mmm <3  Szkoda, że za 5 zł tak mało jest ich w opakowaniu. Oczywiście też były jakieś nienaturalnie wielkie, jak moje ostatnie truskawki :D 

Kupiłyśmy także tackę z sushi. Dobiorę się do tego albo dziś wieczorem, albo jutro na obiad :D
I przy okazji będę tworzyć naleśniki, racuchy (wszystko co robi się na patelni) w kształcie kwiatka, mam formę! Ahh ta "Biedronka". Babcia kiedyś zbankrutuje przeze mnie. ^^
I na zimę idealny, półlitrowy kubek. Jeszcze wypełnić go kakałkiem i pełnia szczęścia. <3


Idę czytać lekturę. A grr. Zło. 
Mam zakupioną ciekawą książkę do przeczytania, a ja muszę czytać lekturę! 
I na ferie kolejną... 








Ogólnie, od wczoraj kombinowałam jak wstawić posta. No po prostu nie mogłam i koniec. Nie wiedziałam co się dzieje, a komunikatu nie przeczytałam, bo po co....-_- przez ''<3'' w tytule posta nie mogłam go wstawić. Wpadłam na to dopiero, gdy włączyłam laptopa z nadzieją, że uda mi się w końcu wstawić coś na bloga. Geniusz! Po prostu genialna Martynka jest genialna. Moja spostrzegawczość mnie czasem rozwala.... :) Ale w końcu doszlam do tego, co jest powodem niemożliwości wstawienia posta!

4 komentarze :

  1. ile można jeść słodyczy, to jest bardzo niezdrowe, taka niby rozsądna jesteś i mądra a tego nie wiesz? hm...lepiej się zapoznać z przepisami na zdrowe i pożywne jedzonko!!! to jest powód do chwalenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się swoim odżywianiem a dopiero potem mów mi jak mam żyć i co mam jeść.

      Usuń
  2. Przypadkowo weszłem na twojego bloga tobie na pewno sie nie pochwalę nic ci do tego haha to tylko moja dobra rada dla ciebie na przyszłość hehe byla nie lubie ludzi głupio -mądrych wiec na tym zakończę z toba rozmowę. Powodzenia i Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszedłem* Jak już mnie uczysz, to chociaż pisz poprawnie. Przypadkowo? Doprawdy? Ciekawe, że jako anonimowy wróciłeś tu by mi odpowiedzieć. Tyle w tym temacie.

      Usuń