3 stycznia 2014

Szkoła, basen :)

Cześć!
Mogłabym zawsze chodzić dwa dni w tygodniu do szkoły, hahah :D 
W sumie to nawet fajnie mi dzień minął. Po lekcjach mieliśmy z Oskarem godzinę wolnego. Poszliśmy do Rossmann'a , biblioteki, Netto i na chwilę na plac zabaw. Potem wróciliśmy do szkoły na próbę zespołu wokalnego. W poniedziałek występy. Wierzę, że dobrze wyjdą! :) 

Wróciłam do domu na niecałe dwie godziny i poszliśmy z Oskarem na basen. Postanowiliśmy sobie, że pół h naprawdę pływamy, a resztę czasu możemy się obijać. Cóż, dotrzymaliśmy! ^^ 
Spotkałam na basenie instruktora, który prowadził mi zajęcia,gdy chodziłam jeszcze do szkółki ''Swim Live''.

Za chwilę chyba zaczę odpisywać zeszyt z biologii. Nie mam napisanych notatek tak naprawdę z całego działu. A w przyszłym tygodniu muszę  iść napisać z tego sprawdzian. Hahah, śmieszne. Tyle materiału... trzy razy nie, dziękuję. Nie no...dam radę! :D




Wystawa w Bibliotece




Nie ma to jak wracać ze szkoły, gdy zachodzi słońce... 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz