31 stycznia 2014

Początek ferii!

Cześć!
Ostatni dzień szkoły w tym półroczu. Cieszę się i to bardzo :D
Było nas od 10 do 13 osób w klasie, zależy jak kto stwierdzał, że idzie do domu, bo nie ma sensu siedzieć. Na lekcjach prawie nic nie robiliśmy, mała tylko realizacja tematu. Było wesoło, nie ma co. Lekcje w kilka osób są zawsze lepsze. ^^

Po powrocie do domu gadałam z Kamilem na skype, śpiewałam... :D
Wieczorem poszłam do Oskara. Oglądaliśmy film "I wciąż ją kocham". Nie wiem który raz już go oglądałam i chyba nigdy mi się nie znudzi. ♥

Idę zaraz zrobić przysiady (nadal realizuje 30-dniowe wyzwanie).
Mam wolne. Od jutra codziennie ćwiczę. Mam czas, dużo czasu. Chęci się znajdą. Mam dwa tygodnie. Trzeba to wykorzystać! 


Jestem tak bardzo sprzeczna i mam tak bardzo sprzeczne pragnienia. Jednocześnie ćwiczyć i wcinać słodycze... 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz