24 stycznia 2014

Oto jest piątek...^^

Cześć!
Nauczyciele powoli sprawdzają nasze testy próbne. Z fizyki miałam 3/7 pkt, hahah. Zaszalałam. Ogólnie w naszej klasie osoby, które mają 5 z fizyki, miały od 1 do 3 pkt, a osoby, które mają ledwo 2, miały nawet po 5 pkt. Kolega, który z fizyki jest najlepszy, miał 1/7... Cóż, moja klasa zawsze na opak :D

Po południu umówiłam się z mamą. Posiedziałam u niej trochę i wieczorem przyszedł po mnie Oskar. 
Stwierdzam, iż czerwona herbata z karmelem cudownie pachnie. W smaku też nie jest zła. ^^

Mam trochę   pomysłów na nowe posty o innej tematyce niż w formie ''pamiętnika''. Muszę się w końcu za to zabrać, a nie tylko planować :D


Tak wyglądało moje uczenie się angielskiego i później na sprawdzian z polskiego.. <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz