2 stycznia 2014

Nie za dużo?!

Hej!
Jak bardzo nie chciało mi się dziś wstawać z łóżka...! Ahh ten brak przyzwyczajenia. 
Na szczęście nie mieliśmy aż takich złych lekcji. 
Dobra. Przeżyłam szok, gdy Oliwia zaczęła podawać kiedy mamy jakie sprawdziany. 

7.01 - test probny z matmy
8.01 - sprawdzian z chemii
9.01 - sprawdzian z angielskiego , słówka
10.01. sprawdzian z fizyki
16.01 - sprawdzian z biologii 
17.01 - druga część słówek z angielskiego

Nie za dużo?!
Jeszcze 9.01 idziemy z Oskarem pisać biologię zaległą i 13.01 chemię. No chyba nie...
Pierwszy dzień szkoły w nowym roku a ja już przeżyłam szok! 

Po lekcjach dziś byłam zdawać test powtórzeniowy z biologii. Piotrek zdawał to samo. Odpowiadaliśmy ustnie. Dostałam max punktów, ale pani wyciągała średnią ocenę razem z poprzednim powtórzeniowym i łącznie mam 5. Jestem zadowolona :)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz