8 stycznia 2014

Nauka!

Hej!
Ahh sprawdzian z chemii dziś mieliśmy. 6 nie będzie ;< xd może na 5 się załapię. Oby!
Na WF miałyśmy rozciąganie. Lubię gimnastykę. Są to jedne z niewielu lekcji w gimnazjum, które naprawdę lubię. Jak to możliwe, że w ciągu dnia dwa razy w szkole zrobiło mi się słabo? Zdolna jestem, hahah. :D

Po szkole poszłam z Oskarem do biblioteki. Wypożyczył sobie drugą część książki, którą pożyczył mi, a ja nawet jej jeszcze nie zaczęłam... 

Byłam także z babcią w sklepie, a teraz uczę się angielskiego. Za jakieś pół godziny planuję chwilę poćwiczyć, a potem pójść się myć i przejrzeć fizykę. W piątek sprawdzian z działu a ja się nawet za to nie wzięłam. Taak, genialne.. 




2 komentarze :

  1. powodzenia:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widzę angielski 3 formy :) też to przerabiam :)
    powodzenia na sprawdzianie :)

    bardzo mi się tutaj podoba - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń