23 stycznia 2014

Czekam na... :D

Hej!
Wczoraj gdy chciałam zacząć pisać posta, wyłączyli mi internet....-.- nie było ani internetu, ani tv. Przynajmniej się pouczyłam chemii, hahah. 

Mieliśmy dziś kartkówkę. Liczę na 5, na niższą ocenę się nie zgadzam, ale wyższą nie pogardzę. ^^

Teraz z kubkiem zielonej herbaty czekam aż przyjdzie Gabrysia.. :D 



W szkole zrobiłam dziś małe zamieszanie. Pierwszy raz na lekcje poszłam w koczku. Pani od polskiego zwróciła na to uwagę, pani od zajęć artystycznych i pani od matematyki. Dwie porównały mnie do księżnej i królewny. :D ''widzę jakąś zmianę" no ciekawe jaką. ^^

Jutro już tak dobra nie będę i pójdę w rozpuszczonych lub warkoczu, hahah :D 



1 komentarz :

  1. super
    obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/panterka-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń