27 grudnia 2013

Wyjazd do Wrocławia!

Hej!
Wczoraj chwilę po 10 pojechałam z mamą i jej partnerem do Wrocławia. Wyrobiliśmy się w 3h! Szybko. 
Wyciągnęłam ich po obiedzie na spacer. Ostrów Tumski, Rynek... takie typowe w sumie rzeczy, które widziałam już duużo razy. 

Głównym celem wyjazdu było wzięcie od prababci kota. Jest schorowany, prawie nie chodzi. Ale to nic! Gdy go mocno wkurzyłam, nagle umiał chodzić ;o
Z mamą doszłyśmy do wniosku, że brakuje mu ruchu... więc ambitnie próbowałyśmy zmusić kotkę do chodzenia. 

Dziś prababcia od wpół do siódmej tłukła się po mieszkaniu...i tyle było ze spania :( xd 
Wyciągnęłam mamę z Markiem do galerii. Kupiłam książkę ♥ ponad połowę przeczytałam w drodze powrotnej do domu. Kupiłam także hennę do włosów. Jak tylko czerwona szamponetka mi się wypłuczę, bawię się z henną! Takie tam moje małe postanowienie... 

Przyjechałam do domu, poszłam się myć, a godzinę później przyszedł do mnie Oskar. Miłe zakończenie dnia ♥Zasiedzieliśmy się i wyszedł ode mnie dopiero o 22... ale to nic ^^ 


































2 komentarze :

  1. bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. obs za obs ? odpsiz u mnie http://moon-in-people.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń