11 grudnia 2013

Wspólne odrabianie lekcji :D

Cześć!
Wykończę się, kolejny dzień, gdy o 16 wróciłam do domu na godzinę i znów gdzieś szłam.
Na ostatniej lekcji było mi tak słabo, że myślałam, że nie wysiedzę do końca. Oskar chciał mnie odprowadzić do domu, ale uparłam się, że zostajemy na próbie, bo już jedną przeze mnie opuścił. I w sumie opłacało się zostać, bo gram w przedstawieniu przez to :) 

Wróciłam do domu na dosłownie półtorej godziny i poszłam na spotkanie do bierzmowania. Ehh co ja takiego robiłam, że co chwile ksiądz kazał dziewczynom z mojej strony się uciszyć (i głównie mi ^^) ? 

Po skończeniu zdążyłam w domu zrobić trochę angielskiego oraz ćwiczenia z biologii i poszłam z Oskarem do sklepu, na chwilę do niego i przyszliśmy do mnie.
Oboje musieliśmy przepisać sobie notatkę z geografii, wydrukować informacje o bohaterach lektur i przy okazji pomogłam mu zrobić koronę do przedstawienia :D 


Ogólnie mieliśmy dzisiaj próbny test z matematyki. Pani powiedziała, że dużo zadań było wziętych z poziomu podstawówki. Ciekawe jakie będą wyniki...:)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz