12 grudnia 2013

Przygotowywanie Jasełek :)

Witam!
Znów nadszedł czas, gdy jestem zwalniana z lekcji z powodu prób na występy. Tym razem przygotowujemy Jasełka. W samym przedstawieniu jako tako miałam nie grać, ale... wkręciłam się :D Do tego śpiewam z zespołem.... będzie wesoło, świątecznie, czuję to!
Najlepiej gra wychodzi... pani od matematyki. Każdą naszą pomyłkę wychwyci, a potem powtórzy z wyolbrzymieniem i to takim, że naprawdę można się uśmiać :D 

Nie byłam na biologii, przez co... nie szłam pisać po lekcjach na dodatkowych zajęciach sprawdzianu. Zalegam już z nim 4 tygodnie...ciiii :D Pani mi wybaczy. Na szczęście nie tylko ja mam coś zaległego. 

Nauczycielom się dziś w ogóle nie chciało prowadzić lekcji, przez co było fajnie :)
Na polskim pracowaliśmy z kartami pracy, pół matematyki przegadaliśmy, a na chemii robiliśmy gazetkę.

Za chwilę wezmę się nieco za lekcje, a potem, gdy Oskarowi skończy się spotkanie do bierzmowania, idę do niego. Planujemy się uczyć fizyki na jutrzejszą kartkówkę. Jeszcze mam sprawdzian z angielskiego... grrr! Nie! :D Dobra... nie narzekam. A nie, jeszcze matematyka. To jednak ponarzekam. ^^




1 komentarz :

  1. Też miałam dzisiaj próbę do jasełek :)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń