1 grudnia 2013

Początek magicznego miesiąca ♥

Cześć!
I tak oto powoli kończy się pierwszy, grudniowy dzień. Szkoda, że nie ma śniegu... będę teraz codziennie patrzeć w okno z nadzieją, że spadnie.

Rano obudził mnie sms od Oskara. Gdyby nie to, nie wiem do której byłabym w łóżku :D Wyzbierałam się i poszłam z babcią do sklepu.
Po obiedzie wzięłam się za robienie matematyki. Zeszło mi na tym tyle czasu....straszne. Potem z Alicją i Oskarem na skype czytaliśmy na zmianę lekturę. W ten sposób wspólnie przebrnęliśmy przez "Małego Księcia", który mi się osobiście podobał. Czytałam tę książkę już drugi raz, wcześniej sięgnęłam po nią w 6 klasie (sama z siebie). 
Douczam się niemieckiego, a za chwilę włączam laptopa i biorę się za ćwiczenia.

Od dziś chcę ćwiczyć bardziej intensywnie, by widzieć efekty. Do tego znów zaczynam wcierać Jantar. :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz