25 grudnia 2013

Pierwszy Dzień Świąt

Hej!
Od rana kręciłam się po domu, zastanawiając się co robić. Aż w końcu zaczęłam oglądać "Pretty Little Liars''. Później poszłam po Alicję i przyszłyśmy do mnie. Kręciłam jej włosy. Udało mi się zrobić loczki-sprężynki, dosłownie :D Chociaż z początku jej włosy z długości do talii skręciły się do długości do szyi. Alicja przeżyła szok! Dosłownie. Przypomniało jej się jak to jest mieć krótkie włosy. 

Odprowadziłam ją pod dom, a ona wzięła rower i pojechałyśmy znów na moje osiedle. Taakie tam odprowadzanie się wzajemnie :D

Wieczorem Oskar wrócił od rodziny. Poszliśmy na spacer i później do niego. Oglądaliśmy "Kevin sam w domu'', tradycja każdych Świąt. 

A teraz... idę wybierać rzeczy na wyjazd! :) A później się myć i spać. ^^



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz