28 grudnia 2013

Nice Saturday :D

Hej!
Wstałam dziś o 11! ;o Dawno tak długo nie spałam. Cóż, odsypiałam dwie poprzednie noce :D 
Po śniadaniu poszłam z babcią na spacer do lasu. Silver (mój pies) bał się dziury w drzewie. Naprawdę. Jest zadziwiająco odważny.... 

Wróciłam do domu, szukałam ciekawych aplikacji na tableta, a później wzięłam się za zakupioną wczoraj książkę. Jak dobrze pójdzie, jutro przeczytam ją do końca :) 

Oskar ze swoim bratem przyszli po mnie. Mieliśmy iść na łyżwy, jednak było pół godziny do przerwy technicznej i nie chcieli nam wypożyczyć łyżew ;/ No trudno, załapiemy się następnym razem :)
Odprowadziliśmy Mateusza do domu i przyszliśmy do mnie.
Chcieliśmy zamówić pizzę, ale moja babcia była na tyle miła, by zrobić nam frytki. Mniam.♥ 
Poszliśmy na spacer. Specjalnie wracaliśmy ścieżką przez las, gdzie kompletnie nic nie było widać. Świeciliśmy telefonami, by wiedzieć, kiedy skręcić.:D 
Wróciliśmy do mnie na kakao, a po 21 Oskar poszedł do domu.

Jutro planujemy iść biegać. Wyjdzie nam? :D





2 komentarze :

  1. A żebyś się wywaliła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze zdjęcie ;)
    Pozdrawiam
    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń