13 grudnia 2013

Gorąca biała czekolada ^^

Cześć!
Nareszcie piątek! Nie mogłam się doczekać.
Sprawdzian z angielskiego napisany na 5, pomimo ''-1pkt'' za gadanie... ^^
A kartkówka z fizyki? Dobrze, że podeszłam do pani zaraz przed lekcją. Dosłownie w 5 min nauczyła mnie wszystkiego na kartkówkę. I napisałam wszystko! Zobaczymy czy dobrze.. w razie czego będzie na panią, bo napisałam słowo w słowo czego mnie nauczyła na przerwie!

Chwilę po 16 poszłam z Oskarem do sklepu po składniki na gorącą czekoladę do picia. Białą! Pomysł wzięłam od nissiax83 . Nie dodałam jednak banana, a górę posypałam cynamonem. Wyszło pyszne! Choć trochę zbyt słodkie, następnym razem dodam mniej czekolady. Ale było naprawdę.... mniam *.* 
Oglądaliśmy też film "Powiedz to Gabi". Dziwny, ale interesujący. 

Wetrę jantara, umyję się i idę oglądać Pretty Little Liars ♥ yeah, już się od zeszłego tygodnia nie mogłam doczekać tego momentu :D 







2 komentarze :

  1. ZAPRASZAM NA KONKURS http://packofblueberry.blogspot.com/2013/12/contest.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje, liczę na rewanż :)
    http://ewelinoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń