23 grudnia 2013

Gabrysia w Polsce! ♥

Hej!
Rano poszłam z babcią kolejny dzień z rzędu na miasto :D Dokupowałyśmy prezenty, kilka rzeczy do przyrządzania jedzenia oraz farbe. Dziadek ma ambicje malowania wszystkich drzwi w mieszkaniu. 

Wróciłam do domu umyć włosy, a potem w półmokrych poszłam do mamy. Ma dziś urodziny. ^^ Dostała w prezencie torebeczkę-kopertówkę, śliczną :D Chyba się cieszyła, przynajmniej taką mam nadzieję. 

Od mamy poszłam na chwilę do domu, później po Oskara. Na światłach spotkaliśmy się z Alicją. Poszliśmy po prezent dla Gabrysi - słodkiego pluszaka.  <3 
Byliśmy odwiedzić naszą wychowawczynię, posiedzieliśmy na rynku i przyszliśmy do mnie.
Kakao, rozmowy, później herbatka i jeden odcinek "Pretty Little Liars". To od Gabrysi nauczyłam się to czytać, a potem oglądać. Przez nią się uzależniłam! Nieważne, że oglądając Alicja i Oskar nic nie ogarniali i musiałyśmy im tłumaczyć co było wcześniej, by zrozumieli sens. 

Ogólnie było bardzo wesoło, fajnie. Dużo śmiechu, wygłupów, rozmów.... 
Teraz zobaczymy się z Gabrysią dopiero w styczniu, ale...! Wtedy także będzie super ♥




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz