7 grudnia 2013

Alicja u mnie :)

Cześć!
Na dziś umówiłam się z Alicją. O 13 oby dwie wyszłyśmy z domu, poszłam w jej stronę. Przyszłyśmy do mnie, trochę siedziałyśmy gadając, później poszłyśmy piec babeczki. Wyszły nawet dobre, choć z kompletnie innego przepisu niż zazwyczaj. Po zakończeniu pieczenia, siadłyśmy do oglądania filmu "'Na zawsze Twój''. Był dosyć ciekawy. 
Po obejrzeniu, zaczęłyśmy się wygłupiać, tańczyć...

Na prośbę Oskara wyszłyśmy na balkon (już mieszka na moim osiedlu ♥). Zapomniałam, że jest ślisko i prawie przewróciłabym się, hahah :D Nie ma to jak stać i sobie machać. Ponoć słyszał wszystko co mówiłyśmy, puszczałyśmy z telefonu... 

Alicja włączyła komputer, ja oglądałam na laptopie dwa odcinki "Pretty Little Liars'', a o 21 wyzbierałyśmy się i poszłyśmy po Oskara.
Spacer po osiedlu, rzucanie się śniegiem, ślizgawki ... zima ^^ 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz