1 listopada 2013

Wszystkich Świętych

Witam!
Z rana odkryłam, że leci w telewizji "Balto". Dawno nie oglądałam już żadnych rzeczy tego typu i chętnie przypomniałam sobie tę bajkę. 

Praktycznie cały dzień spędziłam dziś w domu. Trochę przejrzałam książki, ale nic nie odrobiłam.

Wieczorem przeszłam się z babcią na cmentarz. Zazwyczaj było tak kolorowo.... w tym roku prawie wszyscy kupili żółte świeczki. 

Po powrocie robiłam prezent dla Gabrysi oraz oglądałam film "Wciąż ją kocham". Już go kiedyś widziałam. Uwielbiam go. Film naprawdę godny polecenia. I wzruszający...

Doszłam do wniosku, że nie przepadam za dniem 1. listopada. Jest taki smętny. Smutny... Chyba jedynym plusem tego dnia jest fakt, iż mamy wolne od szkoły. 


Po prostu musiałam tak wstawić te zdjęcia... ^^

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz