7 listopada 2013

Nowości : )

Cześć!
W szkole chwilę przed dowiedziałam się, że jest próba i to dosłownie... Ahh ja zawsze niedoinformowana :D Sprawdzian z chemii mam nadzieję, że nie poszedł mi źle, a wręcz dobrze. Z poprzedniego dostałam 6 .^^

Po szkole poszłam z babcią i Oskarem (choć on po chwili nam się zmył) do Chińskiego Marketu. Szłyśmy tam głównie w poszukiwaniu bluzki/koszuli , niestety nic nie było, więc w ramach zastąpienia kupiłyśmy białą zwykłą bluzkę i bolerko z koronką. Mam takie samo czarne! Ale to nic :D 

W domu musiałam spakować się na jutrzejszy wyjazd.

Wieczorem poszłam z Oskarem na spacer. Praktycznie zgubiłam telefon. Gdybym się w porę nie zorientowała, już bym go nie miała. Ale na szczęście! 
Do tego gdy szliśmy już w stronę mojego osiedla i minęliśmy grupkę chłopaków, zaczepili nas mówiąc do Oskara ''ale masz ładną dziewczynę'', hahah! Ależ się poczułam doceniona.... ^^

Jutro do Krakowa! ♥



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz