28 listopada 2013

Mało czasu.

Witam!
Wczoraj blog kompletnie wypadł mi z głowy. Jestem zajęta sprawdzianami, kartkówkami.... w ogóle jakoś tak dziwnie. Do tego nieco źle się czuję ;/ ale to nic, przejdzie mi. 

Udało mi się namówić dziś panią i na zajęciach artystycznych śpiewaliśmy, zamiast rysować. Dla mnie to lepiej ♥ Do tego sprawdzian z chemii... teoretycznie nie był trudny, w praktyce.. nie jestem co do niego pewna. 

Wczoraj pani od historii gdy rozdała nam sprawdziany, dosłownie się załamaliśmy. Raz, że miały być pisane, a nie drukowane, dwa, nie miały zawierać materiału na poprzedni sprawdzian.... straszne. Na szczęście pani pozwoliła wyjąć podręczniki, po czym stwierdziła, że nie będzie dawać za nie oceny, tylko napiszemy we wtorek znów. 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz