22 listopada 2013

Krótkie odwiedziny :)

Cześć!
Na lekcjach byliśmy w 13 osób. Tak jak na pierwszej napisaliśmy sprawdzian z funkcji, tak na drugiej już nam pani oddała - dostałam 5 :D 
Pisaliśmy także z Erykiem i Dawidem konkurs chemiczny. Jak dla mnie...straszne to było. Chyba nawet nie chcę znać ilości punktów!

Wróciłam do domu, zdążyłam tylko zjeść obiad i poszłyśmy z babcią do lekarza. Plecy ponoć tylko nadwyrężyłam, za to dostałam skierowanie do laryngologa. Ciekawe czy tym razem uda się wyleczyć te głupie uszy...ileż można! Od 6 klasy mi dokuczają. 

Alicja miała wpaść o 19, ale z racji, że i tak nie miałam co robić, zaprosiłam ją wcześniej. Miała skanować sobie lekcje... ehh, bawiła się skanerem ile się da! 

Gdy ona pojechała do domu, ja poszłam odwiedzić mamę. Trochę bawiłam koty, pokazywałam jej różne śmieszne filmiki na internecie...^^

Mam w planach poszukać jakiegoś ciekawego filmu do obejrzenia. Ciekawe, czy mi się to uda. Oby!

I testuję olej winogronowy... Mam nadzieję, że się sprawdzi. Cała pościel mi będzie nim śmierdzieć >.< na szczęście babcia i tak jutro bierze ją do prania.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz