17 października 2013

Wcierka Jantar - moje pierwsze podejście :D

Witam!
Dziś chciałabym opisać znaną już chyba każdej dziewczynie interesującej się włosami wcierkę, a bardziej działanie,  jakie miała na moje włosy.

Jako pierwszy opis producenta:


(Byłam zbyt leniwa, żeby to przepisywać...)

Powiem tak... na wypadanie włosów pomaga. Od początku września mocno wypadały mi włosy. Przeczesałam raz ręką i zostawało mi na niej kilka włosków, na szczotce i przy myciu baardzo dużo. Gdy zaczęłam stosować Jantara, po kilku dniach wypadanie ustało. Po zakończeniu kuracji znów zaczęły wypadać, ale... nie martwię się, od kilku dni robię drugie podejście: ) 

Czy stymuluje wzrost włosów? Zdecydowanie tak! Rosły mi około 1cm na tydzień. Czyli uzyskałam 3cm w 3 tyg :D Widać to było głównie po grzywce. 

Przy wcieraniu na dłoniach zostawało mi jej troszkę (czułam jak się "kleją"), więc przeczesywałam całe włosy. Wyglądały wtedy lepiej. Zwłaszcza  gdy odstawiłam Jantara widziałam, jak bardzo mi tego brakuje :D

Odpowiedź czy wrócę już jest jasna... tak : ) właśnie od pół tygodnia znów wcieram, zobaczymy jakie będą tym razem efekty :D 

Skład:




Wcierka kosztowała mnie 9.50 zł w hurtowni "Denar" (mają tam chyba wszystko....). 
 Zapach przypomina męskie perfumy :D Jednak nie przeszkadza mi to, jest całkiem przyjemny... ^^


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz