25 października 2013

Very well!

Hej!
Ahh nareszcie piątek!
Mieliśmy sprawdzian z geografii, kartkówkę z religii i konkurs z angielskiego. 
Cały tydzień był zawalony, następny jest podobny... więc trzeba się nacieszyć dniami wolnymi :D

Popołudniu byłam na różaniec. Weronika mnie znalazła i cały czas wyzywała Oskara, że w kościele się nie gada. Taka mała, a taka mądra! 
Koleżanki z chórku chwilę mnie i Oskara zagadywały, a potem poszliśmy do mojej mamy. Tańczyłam na Dance Central 2 i bawiłam się z ćwiczeniami z innej płyty. Według tego czegoś przebiegłam 1 km, yeah xD Dałabym radę więęęcej, ale chciałam też inne rzeczy przetestować.

Oskar był godzinę na spotkaniu w kościele, a później przyszedł po mnie. Tyle kombinowania kto kogo i dokąd odprowadza!


Nadszedł weekend, pora wziąć się za jakąś organizację czasu....









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz