15 października 2013

Ślubowanie klas I :D

Witam!

W szkole mieliśmy dziś ślubowanie klas pierwszych. Byłam jedną z prowadzących oraz śpiewałam "Kolorowy Wiatr". Ogólnie chyba wszystko poszło dobrze :D Najfajniejsze były miny czterech pierwszoklasistów, którzy musieli zjeść po 1/4 cytryny... ale dali radę! 

Tak fajnie wyszło, że pierwszej i drugiej lekcji nie mieliśmy, na trzeciej i czwartej (do dobra, ponad połowę czwartej lekcji siedzieliśmy na sali...) było ślubowanie, połowę piątej lekcji biegałam po szkole załatwiając wszystko na jutrzejszy rajd, a na 6 i ponad połowie 7 lekcji drukowałam listy uczestników, a później wpisywaliśmy z Erykiem pesele i numery telefonów. Wróciłam na końcówkę wychowawczej i jeszcze załapałam się na ptasie mleczko :D 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz