9 października 2013

Pokaz żonglerki ;>

Hej!
Kartkówka z chemii chyba poszła mi dobrze...choć zrobiłam jeden malutki błąd, przez który na pewno nie będę mieć 6! Jestem aż zła na samą siebie...
Na WF'ach nie byłam, a na EDB się spóźniłam...:) Ahh te próby! 

Był u nas w szkole także 19-nasto krotny mistrz rekordów Guinnessa, Janusz Chomątek. Fajnie żonglował. Cóż więcej mogę powiedzieć... przepadła nam lekcja z wychowawczynią i jednocześnie kartkówka, hahah :D 

Po szkole chwilę spędziłam także z Oskarem na śluzie. 
Wykorzystałam go do robienia zdjęć. :D 


Zastanawiam się, dlaczego zawsze, gdy ubiorę spodnie, robi to zamieszanie. Rozumiem, nie noszę ich zbyt często... ale żeby od razu taki dzień nazywać ''świętem'' jak to określiła koleżanka.... :D











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz