21 października 2013

Nieco inny poniedziałek :)

Witam!
Mieliśmy test z matematyki... liczę na 5, ale zobaczymy :D 
Udało nam się załatwić, by dziś pan nie zrobił kartkówki z różańca, tylko w środę.

Na dodatkowym polskim byliśmy aż w trójkę! Rysowałam po tablicy, a Mikołaj mi to psuł -.- potem pani mi zmazała moje rysuneczki :( Następnym razem zarysuję więcej! 

Próba zespołu wokalnego w końcu już była. Nie pisałam przez to sprawdzianu z chemii ^^ Muszę wymyślić sobie jakąś piosenkę, bo pani chce mnie wziąć w tym roku na Przegląd Poezji Śpiewanej do Pniew. 

Moja babcia ma dziś imieniny. Kupiłam jej kwiatka i chyba się ucieszyła :D 
Za chwilę muszę zrobić lekcje... na 18 idę na różaniec, a o 19.15 mamy spotkanie do bierzmowania. Nadal nie rozumiem po co podzielili nas na grupy! 















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz