6 października 2013

Gabriela Poole - "Akademia Mroku. Wybrańcy Losu"

Cześć!
Tą książką zainteresowałam się dlatego, że Oskar wypożyczył ją z biblioteki i czytając, co chwilę mówił/pisał ''jaka to ona świetna''. Oczywiście z ciekawości sama chciałam ją przeczytać. Opis na internecie mi się spodobał, Oskar zachwalał, więc kupiłam. I nie żałuję!





Opis:

Prawdziwi absolwenci Akademii łapią życie za gardło, Cassandro! Pamiętaj o tym. Elitarna akademia co semestr przenosi się do nowego egzotycznego miasta, uczniowie są nieprawdopodobnie piękni, wyrafinowani i bogaci. A im więcej nowa stypendystka Cassie Bell dowiaduje się o szkole, tym bardziej jest ciekawa. Jakich mrocznych sekretów strzegą Wybrani - grupka uprzywilejowanych uczniów, którzy trzymają wszystkich na dystans? Kim jest tajemniczy chłopak krążący nocami po szkolnych korytarzach? I co tak naprawdę wydarzyło się rok wcześniej, kiedy ostatnia stypendystka zginęła w niewyjaśnionych okolicznościach? Cassie odkryje, że niebezpiecznie jest wiedzieć zbyt mało, ale za dużo wiedzy może zabić. Będziesz gotowa umrzeć, żeby zostać Wybraną.

ŹRÓDŁO



Gdybym miała tak wiele czasu wolnego jak w wakacje, zapewne przeczytanie tej książki zajęłoby mi ...2 dni? :) Niestety, ze względu na szkołę, trwało to dłużej.
"Akademia Mroku. Wybrańcy Losu" to pierwsza część całej serii. Czy mi się spodobała? Zdecydowanie tak! I już nie mogę się doczekać, by kupić i przeczytać drugą część!
Szczerze polecam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz