22 października 2013

Brak czasu na wszystko: )

Cześć!
W szkole było nawet fajnie! Na fizyce robiliśmy ciekawe doświadczenia. Takie lekcje są o wiele lepsze niż zwykłe.
Kartkówka z historii niestety już była, mam nadzieję, że nie zawaliłam, hahah :D 
Wyszywanie na technice... co chwilę wykorzystywałam panią lub Eryka.

Po południu teoretycznie miałam dziś więcej czasu, ale wzięłam się za malowanie obrazu na czwartkowe zajęcia artystyczne i zeszło mi na tym około półtorej godziny. Nadal nie jest skończony. A to wszystko przez to, że mam już dosyć stare farbki i trzeba się z nimi mocno namęczyć by jakoś wyglądały.

Chciałam zacząć dziś naukę na piątkowy sprawdzian z geografii, ale jak zwykle nic z tego nie wyszło. 

Przeglądałam też pewnego bloga... tyle motywacji... tak mało czasu...
Potrzebuję lepszej organizacji w tygodniu.
Chyba muszę się za to zabrać...
Chcę mieć czas  i na ćwiczenia, i na naukę, i na odpoczynek... Z dobrą organizacją wszystko jest możliwe!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz