20 września 2013

Skanowanie :)

Cześć!

Udało się!
Przełożyliśmy kartkówkę z fizyki na wtorek! :D
Teraz już się nauczę, muszę.. 

Sprawdzian z polskiego, który miał być taki straszny, wydał mi się... prosty? Może to za duże określenie, ale średni by pasowało. Zobaczymy po ocenie. 

Po lekcjach szłam zanieść Oskarowi zeszyt od matematyki. Musiałam wrócić do szkoły na 14.. a w sumie to nie musiałam. Okazało się, że nie ma próby. Czułam się taka oszukana!:D

Skanowałam Piotrkowi wszystkie zeszyty od początku roku. Zajęło mi to ponad pół godziny, myślałam, że pójdzie szybciej. Mój kot bardzo chętnie mi pomagał! Bojąc się drukarki oczywiście...


Jakoś o 17.30 przyszedł do mnie Oskar. Oglądaliśmy dwa odcinki Amnesii u Bunny_Kou, a potem poszliśmy na spacer. Trochę pod koniec było wymyślania, ale popołudnie i wieczór uważam za udane!:D
Spóźniłam się do domu prawie 40 min (miałam być o 20) a babcia się na mnie nie wkurzyła! Doznałam szoku! o.O


Do tego... moje odkrycie z przed chwili! W tydzień urosły mi włosy o 1cm! Sprawdziłam po grzywce, bo tylko na niej końcówki są zdrowe i się nie wykruszają i widać przyrost. Zdziwiłam się, naprawdę. Ale jestem zadowolona! Oby tak dalej! <3






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz