11 września 2013

Denar

Cześć!

Szkoła jak szkoła. Mieliśmy test ortograficzny z polskiego. Nie lubię takiej formy, wolę dyktanda. Niektóre zadania były naprawdę dziwne. Ale oj tam :D
Na WF z Alicją byłyśmy wygodne... jako że oby dwie będziemy mieć częściowe zwolnienia, nie zdawałyśmy biegów, tylko chodziłyśmy sobie spacerkiem, a reszta dziewczyn biegała :D 


Po lekcjach pojechałam z mamą do Denaru. Doznałam pozytywnego szoku! Mają tam wcierki Jantar... po prostu.. musiałam mieć! Od dziś wypróbowuję, zobaczymy czy u mnie się sprawdzi tak dobrze jak u wielu dziewczyn, które pisały opinie. Oby! Bawiłam się w znawczynię kosmetyków.. cóż, większą część znałam z opinii, a jeśli nie, to w miarę orientuję się w czytaniu składów. Dokształciłam się w ostatnim czasie :D 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz