23 sierpnia 2013

With Oskar ;)


Witam!
Dziś kolejny miło spędzony dzień z Oskarem :)

Rano byłam z babcią na mieście, wróciłyśmy do domu, pobłądziłam po internecie i przed 15 poszłam do Oskara. Poszliśmy na chwilę usiąść koło fontanny, zanieśliśmy zdjęcia do wywołania i poszliśmy do Chińskiego Centrum Mody. Jakie tam są ładne rzeczy! Ładne ubrania! Słodkie pluszaki! I do tego zapachowe świeczki i kadzidełka i wiele innych! Chce! :D Śmialiśmy się z Oskarem, że ''bardzo tajniacko przyprowadzę tam babcię" :)


Przyszliśmy do Oskara i oglądaliśmy film "Mamma Mia''. Nie wiem który raz już to widziałam, straciłam rachubę. Ale film nadal ciekawy!

Byliśmy przejść się po lesie Dalmana (okeej... szłam przodem po nieznanych mi ścieżkach, lecz blisko głównej, a Oskar szedł za mną) a później prostą drogą na Słonawy, wygłupiając się po drodze i wróciliśmy lasem. Nie było jeszcze ciemno więc poszłam go odprowadzić kawałek, akurat zaczęło się ściemniać i gdy weszłam do domu było już całkowicie ciemno :)









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz