24 sierpnia 2013

Co ostatnio kupiłam? #3


Witam!
Znów kilka rzeczy mi przybyło, z czego tylko jedna nie jest chińczykowa! 

Może zacznę właśnie od niej.

Skończył mi się płyn do demakijażu, a wiele czytałam o tych chusteczkach, także w końcu i ja je zakupiłam :)




Teraz już same rzeczy z Chińczyka :). Pierwsze: kadzidełka! Truskawkowe i cytrynowe... :D
(Koszt 4zł)




Babcia potrzebowała kosmetyczki, a takiej wielkości jak potrzebowała trafiła na cały komplet. Największą wzięła sobie, resztę dała mi :) Cóż, ja je na pewno wykorzystam :D
(Koszt 8zł)




Codziennie rano z babcią sprzeczamy się, która w jakim momencie ma lusterko (tak, małe mamy tylko jedno, a żadnej z nas nie chce się stać na przedpokoju czy w łazience). Dlatego dorobiłyśmy się drugiego, które będzie moje.
(Koszt 6 zł)



Teraz już ubrania. 

Pierwsza czarna, częściowo koronkowa narzutka. Spodobała mi się, do szkoły na bluzki na ramiączkach będzie idealna :)
(Koszt 29 zł)




Drugą rzeczą, także czarną i częściowo koronkową jest bluzka z długim rękawem. Z przodu prosta, z tyłu zdobiona.
(Koszt 29zł)



Ostatnią rzeczą jest czarna bluzka z krótkim rękawkiem i obrazkiem sowy. 
(Koszt ok. 20 zł po przecenie)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz