23 lipca 2013

Spontanicznie

Witam!:D
Rano babcia obudziła mnie wiadomością, że przyznano nam pieniądze na meble. I jak się okazało, będę mieć je już w piątek.. Także nudzić się nie będę :) 

Wpadłam na pomysł przerobienia starych spodni. Były przetarte... więc je obcięłam! I mam krótkie spodenki :D Nawet odziwo mi to wyszło! 

20 minut przed wyjściem Oskar spytał się mnie czy chce iść z nim, jego mamą i jego bratem na żwirownie. Nie miałam żadnych planów, także.. zgodziłam się :D Na szybko się wyzbierałam i pojechałam rowerem do niego. Trochę na żwirkach się opaliłam, ale nie jest źle, jeszcze nie piecze, zobaczymy co będzie w nocy lub jutro. 


A żeby nie było zbyt wesoło... za oknem mam pająka! I się go boję! Wygląda jak gigantyczna mrówka!











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz