30 lipca 2013

Moja kolekcja kosmetyków - pielęgnacja

Witam!:)

Już jakiś czas temu postanowiłam poszerzyć tematykę bloga, dlatego dziś będzie ... kosmetycznie! 



Moje zainteresowanie kosmetykami zaczęło się rok temu. Szukałam w sumie sposobów na wyprostowanie włosów czymś innym niż prostownicą... zakupiłam wtedy szampon, odżywkę i balsam Straight&Easy. Po użyciu włosy były proste, ale straaasznie napuszone, miotła kompletna :) Dlatego spróbowałam tak jak zalecano- wyprostować po wysuszeniu. Jakaż była moja radość, gdy włosy były idealnie proste przez 3 dni! 
I tak oto zaczęło się moje błądzenie po blogach, youtube, wizażu ... 



KREMY:

























MAŚCI:











 PRODUKTY DO UST:






SZAMPONY:








ODŻYWKI I MASKA DO WŁOSÓW:






SZAMPONETKI:








WCIERKI I OLEJKI:










DO ZABEZPIECZANIA WŁOSÓW:








PIANKI DO WŁOSÓW:






PRODUKTY DO TWARZY:










DEZODORANT I PERFUMY:






INNE:









Niektórych rzeczy pozostała mi dosłownie resztka. Rozejrzę się za innymi, by je wymienić, chociaż kilka z nich było naprawdę fajnych ;)  Pewnie zdarzy się tak, że do nich wrócę.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz